COVID-19

VRAAG & ANTWOORD COVID-19

Mag ik fitnessen en/of groepslessen volgen in de club?

Vanwege een verplichte landelijke lockdown kun je tot 9 februari niet fysiek fitnessen en/of groepslessen volgen in de club. Zoals je van ons gewend bent bieden we met Fit Factory Online en outdoor trainingen alternatieven om ook nu aan je sportdoelen te blijven werken! We hopen je natuurlijk snel weer te mogen begroeten op onze club.

Mag ik buiten wél sporten?

Ja, met je huidige lidmaatschap kun je deelnemen aan onze outdoor trainingen. Deze trainingen worden gegeven buiten bij de club. Uiteraard met inachtneming van de RIVM maatregelen. Alle trainingen vind je terug in de Fit Factory Sportivity-app. Nog geen toegang tot de app? Vraag hem hier eenvoudig aan.

Gaat mijn outdoor training door met slecht weer?

We streven ernaar om zoveel mogelijk outdoor trainingen doorgang te laten vinden. Mocht het weer het écht niet toelaten, dan informeren we jou hier tijdig over.

Ik wil thuis iets aan sport (blijven) doen. Bieden jullie hier iets voor aan?

Ja, met Fit Factory Online kun je ook thuis aan je sportdoelen blijven werken! We bieden verschillende thuisprogramma’s aan. Bekijk snel welke opties er zijn.

Waar kan ik al het trainingsaanbod vinden?

Via deze link zie je in één overzicht al het outdoor en online trainingsaanbod. En natuurlijk bieden we met Fit Factory Online veel trainingsprogramma’s voor thuis aan.

365 dagen per jaar sporten tussen 6:00u - 23:00u. Hoe zit dat precies?

Wanneer onze clubs weer open mogen verruimen wij onze openingstijden. Met je huidige lidmaatschap kun je dan 365 dagen per jaar sporten tussen 6:00u – 23:00u! Dit geldt voor onze clubs in Bladel en Oisterwijk.

Voor onze club in Eersel geldt dat je in het weekend al terecht kunt vanaf 8:00u. En met je huidige lidmaatschap mag je ook nog eens 365 dagen per jaar sporten tussen 6:00u – 23:00u op onze clubs in Bladel en Oisterwijk.

Is het zwembad in Eersel open?

Vanwege een verplichte landelijke lockdown is het zwembad t/m 9 februari gesloten. Zoals je van ons gewend bent zullen we ook nu met een haalbare en passende oplossing komen. Alle zwemouders ontvangen hierover tijdig bericht.

Hoe zit het met mijn lidmaatschap?

We kunnen ons indenken dat je in een bijzondere periode als deze een vraag hebt over je lidmaatschap. Voor nu loopt je lidmaatschap als normaal door. Op het moment dat er een definitieve datum bekend is wanneer onze clubs weer open mogen, communiceren we hoe en welke compensatie je kunt aanvragen over de periode dat onze clubs gesloten moesten blijven.

Compenseert Fit Factory de periode dat de clubs verplicht gesloten moeten blijven?

Naast alle vele positieve reacties krijgen we enkele vragen met betrekking tot de betaling van het lidmaatschap voor de periode dat we je niet op de club kunnen verwelkomen. We hebben er alle begrip voor dat dit in de huidige situatie vragen op kan roepen. Momenteel is er nog geen zekerheid over een definitieve datum dat we je weer in onze club mogen ontvangen. Op het moment dat er een definitieve datum bekend is, communiceren we hoe en welke compensatie je kunt aanvragen over de periode dat onze clubs gesloten moesten blijven.

Ik heb de laatste nieuwsbrief (mail) niet ontvangen. Waar vind ik deze?

Vervelend als de laatste nieuwsbrief niet is aangekomen. We vinden het belangrijk om je goed te (blijven) informeren. Vraag hem hier alsnog aan en je ontvangt hem in je mail.

Heb je een vraag die nog niet beantwoord is? Mail naar ledenadministratie@fitfactory.nl.