FAQ COVID 19

MEEST GESTELDE VRAGEN OVER HET CORONAVIRUS

Zijn de Fit Factory vestigingen als alle andere Nederlandse fitnessclubs gesloten?

Vanwege het coronavirus zijn de Fit Factory vestigingen om gezondheidsredenen van onze clubleden én personeel ook gesloten tot 28 april.

Wordt er compensatie gegeven na sluiting van de clubs?

Ja! Onafhankelijk van de periode dat wij gesloten moeten blijven: jij krijgt de periode die je betaald hebt, en niet van onze club gebruik hebt kunnen maken, van ons terug. Dit kan op twee manieren:

1. De te vergoeden periode wordt verrekend met de toekomstige incasso’s van het jaar 2020;
2. De te vergoeden periode wordt aan het einde van de looptijd van je lidmaatschap verwerkt.

Wanneer we definitief weten wanneer we weer open mogen, kun je bij ons aangeven van welke optie jij gebruik wilt maken.

En… bij heropening van onze vestiging gaan we jullie hoe dan ook op een leuke en gezellige manier bedanken voor jullie vertrouwen!

Waarom zijn de Fit Factory vestigingen gesloten?

De overheid heeft in een aantal opeenvolgende landelijke persconferenties aangekondigd dat alle scholen, horeca en sportclubs dicht moeten. Om die reden zijn de Fit Factory vestigingen genoodzaakt te sluiten tot 28 april om zo verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Hoe is het met jullie trainers en personeel?

Leuk dat je je dit afvraagt! Het gaat gelukkig goed en wij zorgen ervoor dat ze fit blijven. De clubs zijn extra schoongemaakt en wij zorgen ervoor dat we jullie weer kunnen verwelkomen bij onze clubs zodra wij van de overheid groen licht krijgen om open te gaan.

Ik wil graag thuis sporten. Bieden jullie hier iets voor aan?

NIEUW: Fit Factory Online!

Met Fit Factory Online! helpen we jou om thuis verder aan je sportdoelen te werken. Tientallen workouts, trainingsschema’s, tips en voedingsadviezen staan voor je klaar. Ook is het mogelijk om een persoonlijk trainings- en voedingsplan te laten opmaken door jouw Fit Factory-coach. Kies het thuis-programma wat het beste bij jou past. Kijk snel op: https://www.fitfactory.nl/fitfactory-online

Kan ik mijn lidmaatschap wijzigen vanwege het COVID19?

Je kunt je lidmaatschap blijven gebruiken, inclusief de mogelijkheid via Fit Factory Online! Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing. Compensatie: jij krijgt de periode die je betaald hebt, en niet van onze club gebruik hebt kunnen maken, van ons terug.

Kan Fit Factory mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen/blokkeren?

Op basis van de huidige situatie kunnen we helaas je lidmaatschap niet zomaar bevriezen. Compensatie: jij krijgt de periode die je betaald hebt, en niet van onze club gebruik hebt kunnen maken, van ons terug.

Gaan de zwemlessen in Eersel wel door?

Helaas zijn de zwemlessen en de start van nieuwe zwemlessen door de beslissing van de overheid ook stil komen te liggen tot 28 april. Wij bekijken de mogelijkheden voor een passende en haalbare compensatie voor de nu al zwemmende kinderen bij ons. Hierover informeren we alle zwem-ouders persoonlijk in een nieuwsbrief.

Het proef- en afzwemmen, wat respectievelijk 29 maart en 5 april zou plaatsvinden, gaat niet door. Hiervoor zal een ander moment gepland gaan worden. Alle ouders ontvangen in een later stadium persoonlijk bericht.

Wordt mijn lidmaatschap nu wel gewoon geïncasseerd?

We zijn ons bewust van alle ongemak voor onze leden en daarom krijg jij over de periode die je betaald hebt, en niet van onze club gebruik hebt kunnen maken, van ons terug. Voor nu blijft alles gewoon doorlopen als normaal.

Heb je een vraag die nog niet beantwoord is? Mail naar ledenadministratie@fitfactory.nl.